Social Icons

.

Σάββατο 20 Ιουνίου 2009

Για τον πατέρα

Η Παγκόσμια Ημέρα του Πατέρα γιορτάστηκε για πρώτη φορά στις 19 Ιουνίου 1910 στην Ουάσιγκτον. Τη γιορτή εμπνεύστηκε η Σονόρα Ντοντ για να τιμήσει τον πατέρα της Ουίλιαμ Σμαρτ, ο οποίος, χάνοντας τη γυναίκα του στη διάρκεια γέννας, μεγάλωσε μόνος του 6 παιδιά. Η κόρη του, θέλοντας να τον τιμήσει για όσα προσέφερε στην οικογένειά του, ξεκίνησε αυτή τη γιορτή η οποία με το χρόνο άρχισε να εξαπλώνεται στις Η.Π.Α. Μάλιστα, το 1966 ο Αμερικανός πρόεδρος Λίντον Τζόνσον υπέγραψε διάταγμα, βάσει του οποίου καθιερώθηκε η τρίτη Κυριακή του Ιουνίου ως Ημέρα του Πατέρα.
Στη συνέχεια, πολλές χώρες ακολούθησαν το παράδειγμα μεταξύ αυτών και η δική μας.
Φέτος γιορτάζεται στις 21 Ιουνίου.

Όταν έρχονται εκείνες
οι καταραμένες στιγμές
(ξέρεις εκείνες.......)
πόσο μου λείπεις....
Κοιτώ το κενό να δω
τη μορφή σου
να μου χαμογελά.
Θέλω να μου μιλήσεις
να μου πεις ξανά
εκείνα τα λόγια
που σαν τα άκουγα
αγέρι δροσερό γέμιζε την ψυχή μου.
Μου λείπεις....
Τα χρόνια αδύναμα να σβήσουν
την εικόνα σου.
Θυμάμαι.....
Τι απ' όλα;
Αυτά που πέρασαν αφήνουν στη μνήμη
όσα ξεχωρίζουν στον χτύπο της καρδιάς..

(αφιερωμένο στον δικό μου πατέρα που χάθηκε από τη ζωή πριν 21 χρόνια ηττημένος από τον καρκίνο αλλά νικητής στην ψυχή)

2 σχόλια:

ΠΕΣ ΤΟ ΜΕ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ