Social Icons

.

Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011

Οι πιο ασυνήθιστες δικαιολογίες απουσίας από την εργασία το 2011

"Η 12χρονη κόρη μου, έκλεψε  το αυτοκίνητό μου και δεν είχα άλλο τρόπο να έρθω στην εργασία. Παρακαλώ δεν θα ήθελα να το αναφέρετε στην αστυνομία."

"Νυχτερίδες με ξεμάλλιασαν."

"Ένα ψυγείο έπεσε πάνω μου."

"Ήμουν έξω από  ένα καφενείο, όταν εμφανίστηκε ένα φορτηγό που μετέφερε αλεύρι και ανοιξε η πόρτα ασφαλείας και έπεσε όλο το αλεύρι πάνω μου.

«Ένα ελάφι έπεσε πάνω μου κατά τη διάρκεια της κυνηγετικής περιόδου."

"Έφαγα πάρα πολύ σε ένα πάρτι».

"Έπεσα από το κρεβάτι και έσπασε τη μύτη μου."

"Κόλησα ιό  από ένα κουτάβι."

"Σφήνωσε μια καραμέλα μέντας  στη  μύτη του παιδιού μου και έπρεπε να το πάω στα εξωτερικά ιατρεία  για να την αφαιρέσουν"

"Έχω βγάλει την πλάτη μου κυνηγώντας ένα κάστορα».

"Ο αδελφός μου απήχθη από συμμορία ναρκωτικών, ενώ ήταν στο Μεξικό."

"Ήπια αντιψυκτικό από λάθος και έπρεπε να πάω στο νοσοκομείο."

"Ήμουν σε μια αίθουσα μπόουλινγκ και ένα δοχείο γεμάτο με νερό (λόγω της διαρροής) εξφενδονίστηκε  και με χτύπησε στο κεφάλι."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΟ ΜΕ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ