Social Icons

.

Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011

Ατάκες στο......"Παρά πέντε"



Θυμάστε τη σειρά Παρά πέντε; Ναι εκείνη τη σειρά στο Mega. Καλά θυμάστε! Λοιπόν παρακάτω είναι οι πιο αστείες ατάκες της σειράς!

Επεισόδιο 1:
Μαριλένα: Δεν σας φέρανε καναπεδάκια;
Ζουμπουλία: Δε χρειάζεται μια χαρά…
βολεύτηκα εγώ στον σκαμπό…

Επεισόδιο 2:
Σπύρος: Φοβάται μήπως είναι πεθαμένος
Ζουμπουλία: Και εγώ φοβάμαι μην παχύνω

Επεισόδιο 3:
Ζουμπουλία: Έχει το μωρό κινητό…
Μαριλένα: Δεν είναι κινητό, ενδοεπικοινωνία λέγεται !
Ζουμπουλία: Και εγώ τι πρέπει να κάνω για να τ’ ακούω;
Μαριλένα: Ησυχία !

Επεισόδιο 4:
Ντάλια: Να το βάλλω να μου πείτε αν κάνω…
Ζουμπουλία: Πως θα το βάλλεις αυτό μαρή. Με τη μαλούρα που έχεις δε θέλει φακιόλι… τέντα θες !

Επεισόδιο 5:
Ντάλια: Σε κλείνω τώρα γιατί βλέπω την Καρολίνα !
Μαριλένα: Ποιά Καρολίνα λέει ;
Ζουμπουλία: Ποια Καρολίνα λες, το ρύζι ; – Του Μονακό το Ρύζι λέει…

Επεισόδιο 6:
Ζουμπουλία: Να σας πω, σας μυρίζει καρπούζι ; Από το πρωί μου μυρίζει καρπούζι…
Φώτης: Το αντιηλιακό μου είναι…
Ζουμπουλία: ‘Οχι, όχι δεν είναι το αντιηλιακό σου, καρπούζι είναι…
Φώτης: Το αντιηλιακό μου έχει άρωμα καρπούζι.
Ζουμπουλία: Αϊ στο διάλο !
Φώτης: Θες να σου βάλλω λίγο ;
Ζουμπουλία: Έχει κουκούτσια ;

Επεισόδιο 7:
Ντάλια: 100.000 (Ευρώ) είναι. Τί είναι ; Φεύγουν.

Επεισόδιο 8:
Φώτης: Έτσι, όπως δε λες τον Χριστόδουλο παπά και τον λες αρχιεπίσκοπο, έτσι και δε την λες αυτή μοδίστρα…
Ζουμπουλία: Και πως την λες ;
Αγγέλα: Πάπα !!!

Επεισόδιο 9:
Ζουμπουλία: Που γεννήθηκες ;
Αμαλία: Στην Τρίπολγη…
Σπύρος: Αρκαδία θα πεις !
Αμαλία: Ορεινγή ή Πεδινγή ;
Φώτης: Υποθαλάσσια !!!

Επεισόδιο 10:
Ζάνα: Μπα. Τι έχουμε εδώ ;
Υποψήφια: Καλημέρα σας !
Ζάνα: Και σε ‘σας !
Υποψήφια: Ονομάζομαι Έβελιν, είμαι από την Πάτρα και 24 χρονών…
Ζάνα: Χωρίς τον ΦΠΑ φαντάζομαι…
http://endiaferonta.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΟ ΜΕ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ