Social Icons

.

Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2011

Ευχαριστώ πολύ φιλαράκια



Όταν έχουμε καλούς φίλους συνήθως δεν έχουμε ανάγκη να επιβεβαιώνεται η φιλία τους.
Είναι κάτι σαν κοινό μυστικό.
Κάτι που το καταλαβαίνεις και το θεωρείς δεδομένο.
Όταν όμως μέσα από όλη την πορεία αυτής της φιλίας έρχονται και κάποια γεγονότα και αποδεικνύεται
τότε όσο και να λέμε ότι δεν ήταν ανάγκη η αλήθεια είναι ότι μας αρέσει. Έτσι δεν είναι;
Είχα από πολλές μέρες ετοιμάσει τον πανόπτη μου με θέματα για την σημερινή μέρα (λόγω εορτής δεν θα είχα χρόνο) και όταν το μεσημεράκι μπήκα στο μπλογκ μου να δω ...... και τι να δω;
'Αλλα ντ' άλλα μεσ' την γυάλα.....
Μέσα ο πανόπτης μου  τα θέματά της ημέρας όλα πρόχειρα και στην θέση τους άλλα.
Μου την έκαναν οι δυο καλοί φίλοι Λεωνίδας και Φωτεινή
Μου έφτιαξαν όλα τα θέματα εορταστικά για την γιορτή μου ΚΑΙ με πετάξανε και από τον πανόπτη μου. Με διαγράψανε από διαχειρίστρια!!!!!!!
Το αποτέλεσμα; Εκεί που έλεγα ότι δεν θα μπορώ να είμαι στο ίντερνετ και να παρακολουθώ  το μπλογκ τελικά περίμενα κάθε ώρα να δω ποια αφιέρωση έχει σειρά.
Γι΄αυτό νιώθω και την ανάγκη (όχι υποχρέωση) να τους ευχαριστήσω δημόσια.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΉΤΑΝ ΜΙΑ ΑΠΌ ΤΙΣ ΚΑΛΎΤΕΡΕΣ ΓΙΟΡΤΈΣ ΜΟΥ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΑΣ.
ΝΑ ΕΊΣΤΕ ΚΑΛΆ

2 σχόλια:

ΠΕΣ ΤΟ ΜΕ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ