Social Icons

.

Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2011

Χριστουγεννιάτικο γράμμα από τον μικρό Ιησού



Αγαπητό μου παιδί,
Σ 'αγαπώ. Σε δημιούργησα από το μηδέν για να μοιραστείς μαζί μου τον Ουρανό, αλλά σου έδωσα την ελεύθερη βούληση να με αγαπάς. Είμαι ένας Θεός ζηλιάρης και δε θα μπορούσα να σε δεχτώ στο Βασίλειό μου, εκτός εάν εσύ ο ίδιος το επιλέξεις. Δε μπορείς να φανταστείς πόσο πολύ θέλω να με αγαπούν! Γι΄αυτό το λόγο έχω προσπαθήσει τόσο πολλές φορές να σε κερδίσω και να σε φροντίζω σαν τον πατέρα σου πάνω στη Γη – ή όπως θα όφειλε να ο ίδιος να σε φροντίζει – και γι΄αυτό δημιούργησα το ιδανικό πρότυπο οικογένειας. Δημιούργησα αυτή την οικογένεια ελπίζοντας ότι θα σε οδηγήσει σε Μένα.

Πιστέψτε με έχω φροντίσει ώστε όλα να βρίσκονται στην απόλυτη ισορροπία. Ξέρω πόσες χάρες πρέπει να σου δώσω αρκεί βέβαια να συνεργαστείς για Χάρη μου σε μία όμορφη ψυχή, αντάξια της Αγάπης Μου.

Ελπίζω να καταλαβαίνεις ότι είσαι ένα πολύτιμο λουλούδι για Μένα. Η καλοσύνη σου είναι ένα όμορφο άρωμα που μου ευχαριστεί να μυρίζω. Σε αντάλλαγμα Εγώ σου στέλνω περισσότερες ηλιαχτίδες αλλά και βροχές για να μπορείς να ανθίζεις ακόμα περισσότερο. Τόσο ο ήλιος, όσο και η βροχή είναι εργαλεία για μεγαλύτερη συγκομιδή.

Οι καλοί άνθρωποι που στέλνω στο δρόμο σου, μπαίνουν στη ζωή σου για να δείξουν με την αγάπη τους ότι υπάρχει ελπίδα. Το Χριστουγεννιάτικο μήνυμά Μου προς εσένα είναι η ΑΓΑΠΗ. Ακόμα και οι πιο μικρές πράξεις καλοσύνης προς έναν άστεγο ή προς τους άπορους, αυτό είναι αγάπη. Παιδί μου, Εγώ είμαι η Αγάπη. Γι΄αυτό και ΜΟΝΟ το λόγο ήρθα σπίτι σου, για να «χτίσεις» μία ζωή αγάπης και μέσα από Εμένα να βρεις το δρόμο. Ζήτησέ μου το αυτά τα Χριστούγεννα, καθώς όλος ο κόσμος ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ.

Το μόνο δώρο που Εγώ σου ζητάω είναι ένα: Αγάπη και Συγχώρεση…

Ο μικρός Ιησούς
skai

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΟ ΜΕ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ