Social Icons

.

Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012

Γνωρίστηκαν σε ένα πάρτι και της δώρισε το... νεφρό της!



Δώρο ζωής έκανε η 45χρονη Βερόνικα Μπουτίγκιεκ, η οποία έδωσε το νεφρό της σε μια γυναίκα που γνώρισε σε ένα πάρτι!

Μπορεί αρχικά να ακούγεται από εξωφρενικό έως απίθανο, όμως φανταστείτε το μεγαλείο ψυχής της γυναίκας αυτής. Και… την τύχη της άλλης, της Μ. Βίραβονγκ, που έπασχε από νεφρική ανεπάρκεια και κινδύνευε η ζωή της.

«Γνωριστήκαμε σε ένα πάρτι και όταν η Μανόλι μου είπε την ιστορία της θέλησα να την βοηθήσω. Έχει και αυτή παιδιά όπως και εγώ. Δεν ήθελα να την αφήσω. Έτσι της πρότεινα να της δώσω εγώ το ένα μου νεφρό», λέει η 45χρονη.

«Στην αρχή νόμιζα ότι μου το λέει για πλάκα και δεν έδωσα σημασία. Στην συνέχεια όμως είδε ότι το εννοούσε», εξηγεί η κ. Βίραβονγκ, που πλέον χαίρεται την ζωή της με την οικογένεια της.

Η 45χρονη Μπούτιγκιεκ υποστηρίζει ότι δεν σκέφτηκε ούτε μια στιγμή να μην το κάνει, ενώ ο άνδρας και ο γιος της στήριξαν την απόφασή της.

Πλέον, οι δύο γυναίκες είναι «κολλητές» και χαίρονται τις ζωές τους με τις οικογένειες τους. Η πράξη γενναιοδωρίας της 45χρονης είναι λίγο ακραία, όμως εξαιτίας της σώθηκε μια ζωή…
http://www.ourlife.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΟ ΜΕ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ