Social Icons

.

Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2012

Τι λέει ένας άνδρας για να ρίξει «άκυρο» στις γυναίκες και τι εννοεί!



Μπλέξαμε άσχημα με τα χριστουγεννιάτικα γλυκά, τις πίτες, τα παραδοσιακά μας φαγητά λόγω εορτών αλλά υπάρχει κάτι που δεν είναι εποχής αλλά το λες απόλυτα διαχρονικό και τρώγεται όλους του μήνες του χρόνου!
Η χυλόπιτα βέβαια! Πριν κάποιες μέρες σας είχαμε παρουσιάζει εκφράσεις που λένε οι γυναίκες για να κλείσουν την πόρτα σε ένα ανεπιθύμητο φλερτ. Σήμερα, θα διαβάσουμε τις 10 αντίστοιχες ατάκες που πετάνε οι άνδρες στην προσπάθειά τους να ρίξουν «άκυρο» σε μία γυναίκα και το πραγματικά εννοούν! Black humor αλλά μας χρειάζεται λίγο γέλιο. Απολαύστε τις!

1. Σε βλέπω σαν αδελφή μου
(Είσαι άσχημη)

2. Έχουμε μια μικρή διαφορά ηλικίας
(Είσαι άσχημη)

3. Δε με ελκύεις με αυτόν τον τρόπο
(Είσαι άσχημη)

4. Η ζωή μου είναι ιδιαίτερα πολύπλοκη αυτή την εποχή
(Είσαι άσχημη)

5. Έχω ήδη ερωτικό δεσμό
(Είσαι άσχημη)

6. Δε βγαίνω ραντεβού με γυναίκες από την δουλειά μου
(Είσαι άσχημη)

7. Δε φταις εσύ, εγώ φταίω
(Είσαι άσχημη)

8. Ασχολούμαι με την καριέρα μου
(Είσαι άσχημη)

9. Δε θέλω να δεσμευτώ
(Είσαι άσχημη)

10. Ας μείνουμε φίλοι
(Είσαι απελπιστικά άσχημη)

 http://greek-news24.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΟ ΜΕ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ