Social Icons

.

Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2012

Μαθήματα ζωής από 15χρονη καρκινοπαθή



Η 15χρονη Άλις δίνει μάχη με τον καρκίνο εδώ και 4 χρόνια και με αφορμή αυτό δημιούργησε το δικό της blog όπου παρουσιάζει το πρόβλημά της.

Γράφει: «Το Blog μου καταγράφει τις πολύτιμες αυτές στιγμές με την οικογένεια και τους φίλους μου και όλα αυτά που σκοπεύω να κάνω. «You only have one life … live it!».

«Γεια, είμαι η…Άλις, είμαι 15 χρονών και ζω με τους γονείς και την αδερφή μου στο Άλβερστον. Δίνω μάχη με τον καρκίνο τα τελευταία 4 χρόνια περίπου και τώρα πια ξέρω ότι με έχει μάλλον νικήσει και ότι δε φαίνεται να τα καταφέρνω.»

«Μου είναι λίγο περίεργο να γράφω στο δικό μου πλέον μπλογκ… όταν η μαμά μου ασχολιόταν μ’ αυτά, εγώ δεν έβρισκα κανένα ενδιαφέρον. Οι περισσότεροι από σας γνωρίζετε ήδη ότι ο καρκίνος τώρα εξαπλώνεται σε όλο μου το σώμα. Είναι κρίμα, έχω τόσα πολλά που θέλω ακόμα να κάνω. Φαίνεται πως ο συγκεκριμένος καρκίνος είναι αήττητος (παρόλο που έδωσα με αποφασιστικότητα και σθένος όλο μου το είναι πολεμώντας τον). Όπως και να ‘χει, η μαμά μου έλεγε πάντα να ζω τη ζωή μου και αυτό πρόκειται να κάνω, έχω και ένα σωρό πράγματα που δεν έχω προλάβει να ζήσω ακόμα, κι η μαμά μου πρότεινε να βάλω όλες τις επιθυμίες μου σε μια λίστα. Ακόμα προσθέτω πράγματα στη λίστα. Δεν πρόκειται να τα κάνω όλα φυσικά. Κάποια από αυτά δεν μπορούν καν να γίνουν γιατί δεν μπορώ να ταξιδέψω εκτός Αγγλίας, είναι μεγάλο το ρίσκο, αλλά τα έχω στη λίστα γιατί τα είχα πάντα απωθημένο.»

Δεν παραλείπει να καταγράψει τις τελευταίες της επιθυμίες: «να κάνω τους πάντες να γραφτούν για να γίνουν δωρητές μυελού των οστων», «να δω από κοντά φάλαινες στο φυσικό τους περιβάλλον», «να πάω στο Cadbury World και να φάω τόνους σοκολάτας», «να κολυμπήσω με καρχαρίες», «να πάω στην Κένυα», «να γίνω εκπαιδεύτρια δελφινιών», «να γνωρίσω τους Take That.», ενώ τονίζει πως δεν επιθυμεί από κανέναν να της στείλει χρήματα.
  
 http://wallnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΟ ΜΕ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ