Social Icons

.

Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

Οι 30 ατάκες που πρέπει να πει μια γυναίκα στη ζωή της


Όχι, μην κρατάς το στόμα σου κλειστό. Το μόνο που θα καταφέρεις είναι να σκάσεις. Πες το! Οι άντρες ποτέ δεν πρόκειται να σηκώσουν το καπάκι της τουαλέτας.

Από την Έλενα Μπουζαλά

Το καλύτερα να μασάς, παρά να μιλάς, είναι απλά διαφήμιση τσίχλας, σε όλες τις άλλες περιπτώσεις είναι καλύτερα να μιλάς. Στο παρακάτω κείμενο γίνεται τρομερή προσπάθεια να μειωθούν σε 30 προτασούλες, όλα όσα μια γυναίκα ξέρει μόνο να σου πει. Ας είναι. Μια αρχή. Μην κρατάς σημειώσεις. Πες το δυνατά.

1. Ω, με συγχωρείτε ήταν τυχαίο. Οι ηλίθιες έχουν τους καλύτερους γκόμενους.

2. Αρκετά! Ποτό, φαγητό, παπούτσια, υπερωρίες. Ακόμα να βάλεις τα όριά σου;

3. Είσαι φίλος μου. Να κρατήσεις λίγους και καλούς.

4. Παραιτούμαι. Όποτε δεν σέβονται την δουλειά σου. Σήκω και φύγε. Η απειλή της ανεργίας δεν ευδοκιμεί μόνο σε οικονομικές κρίσεις.

5. Απολύεσαι. Σε όποιον άχρηστο ή άχρηστη τρώει από τα λεφτά σου.

6. Μπορώ και μόνη μου καλά. Και καλύτερα μην σου πω.

7. Συγνώμη, πως είπατε; Με την γρηγοράδα και την ευθύτητα δεν πήγε ποτέ κανείς μπροστά. Κέρδισε χρόνο, ώστε να σκεφτείς καλύτερα πριν απαντήσεις.

8. Ευχαριστώ. Για τον μυρωδάτο καφέ, για την αγκαλιά, για την βοήθεια... Κυρία.

9. Σε μισώ! Λίγες φορές, μέχρι ελάχιστες. Ποια ασχολείται με σκουλίκια;

10. Σ αγαπώ. Πολλές φορές και όχι μόνο σε άντρες. Πότε το είπες τελευταία φορά στην μαμά σου ή τον μπαμπά σου;

11. Συγνώμη. Και να την εννοείς. Λίγες φορές και καλές.

12. Αυτό είναι το σπίτι μου. Το λιμάνι μου, το τέλος των περιπετειών μου, η αυτοπεποίθησή μου.
13. Έκανα ό,τι καλύτερο μπορούσα. Κι ας απέτυχα. Είσαι ικανή και προσπάθησες.

14. Μπορώ να σας βοηθήσω; Γιατί έχεις μεγαλώσει και μπορείς να προσφέρεις.

15. Ήμουν τυχερή. Και περήφανη για τις επιλογές μου.

16. Λάθος κάνεις. Φυσικά και είσαι σίγουρη για τον εαυτό σου.

17. Θέλω αυτό! Διότι ξέρω τι θέλω.

18. Συγχαρητήρια. Και ποτέ μην σταματήσεις την προπόνηση να το εννοείς.

19. Μου δίνεις το αλάτι σε παρακαλώ; Ξέρεις πώς να ζητάς ό,τι έχεις ανάγκη.

20. Θεέ μου, πόσο μου πάει αυτό το παντελόνι! Κάποιος πρέπει να κοιμάται και δίπλα σου.

21. Η έξοδος είναι από εδώ. Για όσους δεν χωράνε στη ζωή σου.

22. Μόλις θα γίνεις μάνα θα με καταλάβεις. Γιατί είχε πολύ δίκιο η μάνα σου.

23. Πες μου περισσότερα. Μόνο ακούγοντας θα μάθεις.

24.  Είναι το αγαπημένο μου. Γιατί δεν χρειάζεται να ντρέπεσαι για το παιδικό σου αρκουδάκι.

25. Με ενδιαφέρει. Ξεχώρισε τις χρηστικές από τις άχρηστες πληροφορίες.

26. Το μυστικό σου είναι ασφαλές. Γιατί θέλεις να σε εμπιστεύονται.

27. Εύρηκα! Γιατί σε κάνει να νιώθεις μοναδική.

28. Δεν έχω κυτταρίτιδα. Γιατί μόνο τα lifestyle περιοδικά δεν έχουν καθρέφτη.

29. Πάμε! Γιατί πρέπει να είσαι πάντα ανοικτή στην περιπέτεια. Τώρα.

30. Δεν ξέρω. Γιατί δεν χρειάζεται να είσαι παντογνώστης.

Και 5 συμβουλές bonus
Να λες "Σε εμπιστεύομαι", γιατί όλοι χρειάζονται σύμμαχους απέναντι στους εχθρούς.

Μην φοβάσαι να πεις "Αυτό είναι δικό μου", διότι η κτητικότητα δεν έβλαψε ποτέ κανέναν.

Πες "Το πήρα απόφαση", γιατί έχει διαφορά από την σκέψη.

Να λες "Τα 'χω παίξει", γιατί χρειάζεσαι διακοπές.

Μην ξεχνάς να λες "Σε καταλαβαίνω". Είναι πιο σημαντικό από το να έχεις δίκιο.
cosmo.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΟ ΜΕ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ