Social Icons

.

Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2012

Αμαν Κατερίνα μου...


Χρόνια Πολλά


Όταν περνώ για να σε ιδώ
αχ πώς με βασανίζεις
έχεις κεφτέδες στη φωτιά
αχ, Κατερίνα μου γλυκιά
και γλυκοτηγανίζεις

Έχεις τσουκάλι πήλινο
και ψήνεις φασουλάδα
κι εγώ απ΄ την λαχτάρα μου
παίζοντας την κιθάρα μου
σου κάνω πατινάδα

Κάνεις ωραία σκορδαλιά
βάζεις περίσσιο λάδι
στην ταραμοσαλάτα σου
η σάλτσα η ντομάτα σου
που βάζεις στο πιλάφι

Αμάν Κατερίνα μου
κούζουμ Κατερίνα μου
τα παραπονάκια μου θέλω να στα πω
μάτια σαν τα κάστανα
μ΄ έβαλαν στα βάσανα
κι όλο από την πόρτα σου θέλω να περνώ


6 σχόλια:

  1. Ό,τι στον κόσμο πεθυμάς και πλάθεις με το νου σου

    Να σου τα φέρει ο Θεός οφέτος στη γιορτή σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και καλά

    Φίλος θα πει να μην ζητά
    μα όταν του δίνεις ένα
    αυτός να λέει ευχαριστώ
    με μάτια δακρυσμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ, ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΟ ΜΕ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ