Κυριακή 3 Ιουνίου 2012
Τα λάθη και οι γκάφες στις Πανελλαδικές από το 1985 μέχρι σήμερα
Δεν υπάρχει χρονιά που στις Πανελλαδικές Εξετάσεις να μην υπήρχαν γκάφες ή λάθη. Η φετινή χρονιά με τις αντικρουόμενες οδηγίες του υπουργείου Παιδείας για το μάθημα της Φυσικής θα μείνει στην ιστορία των Πανελλαδικών ως το μάθημα που ξεσήκωσε το μεγαλύτερο σάλο.
Στο … «τοπ 10» των Πανελλαδικών θα μείνει σίγουρα και το μάθημα της έκθεσης το 1985 με τις λέξεις «αρωγή» και «ευδοκίμηση» που ελάχιστοι υποψήφιοι, εκτός τρίτης δέσμης, κατάλαβαν τι ζητούσε το θέμα.
Δύο χρόνια μετά, το 1987, ξεσπάει νέα θύελλα με το μάθημα της Φυσικής , καθώς ένα προς εξέταση θέμα ήταν παρόμοιο με άσκηση του βιβλίου η λύση της οποίας ήταν λανθασμένη.
Το 1989 ο Σύλλογος Ελλήνων Κοινωνιολόγων καταγγέλλει την Κεντρική Επιτροπή Γενικών Εξετάσεων για λανθασμένο τρόπο διατύπωσης θέματος της Κοινωνιολογίας, λάθος που οδήγησε στην αποτυχία πάνω από το 85% των υποψηφίων.
Ένα ακόμα «επεισόδιο» σημειώθηκε με την κοινωνιολογία το 1992 με την ΟΛΜΕ να ζητά ακύρωση της εξέτασης του μαθήματος.
Στην ιστορία πέρασε το 1993 με το μάθημα της Φυσικής , καθώς η Ένωση Ελλήνων Φυσικών ζήτησε ακύρωσης της εξέτασης του συγκεκριμένου μαθήματος, ενώ για ασάφειες στη Φυσική γίνεται λόγος και το 1998.
Το 2001 η Κεντρική Επιτροπή κάνει το λάθος στα αρχαία ελληνικά να επιλέξει θέμα που είχαν βάλει οι φροντιστές στις εξετάσεις προσομοιώσεις ανοίγοντας ατελείωτους κύκλους συζητήσεων για την επιλογή αυτή.
Στα Μαθηματικά του 2003 , η Μαθηματική Εταιρία έκανε λόγο για λάθος επιλογή ενώ πάλι στη Φυσική το 2003 η Κεντρική Επιτροπή λόγω λάθους αποφάσισε την ακύρωση ερωτήματος.
Το 2005 λόγω της δυσκολίας των θεμάτων κάποιοι καθηγητές δεν βαθμολογούν γραπτά ενώ η ΟΛΜΕ καταγγέλλει την επιλογή των θεμάτων. Το 2006 η Ένωση Βιολόγων κάνει λόγο για λανθασμένη διατύπωση.
Γκάφα ολκής του υπουργείου Παιδείας είχαμε και το 2007 με ανακοίνωση λάθος βάσεων, κάτι που προκάλεσε σάλο στους υποψηφίους.
http://www.stinkontra.com
Στο … «τοπ 10» των Πανελλαδικών θα μείνει σίγουρα και το μάθημα της έκθεσης το 1985 με τις λέξεις «αρωγή» και «ευδοκίμηση» που ελάχιστοι υποψήφιοι, εκτός τρίτης δέσμης, κατάλαβαν τι ζητούσε το θέμα.
Δύο χρόνια μετά, το 1987, ξεσπάει νέα θύελλα με το μάθημα της Φυσικής , καθώς ένα προς εξέταση θέμα ήταν παρόμοιο με άσκηση του βιβλίου η λύση της οποίας ήταν λανθασμένη.
Το 1989 ο Σύλλογος Ελλήνων Κοινωνιολόγων καταγγέλλει την Κεντρική Επιτροπή Γενικών Εξετάσεων για λανθασμένο τρόπο διατύπωσης θέματος της Κοινωνιολογίας, λάθος που οδήγησε στην αποτυχία πάνω από το 85% των υποψηφίων.
Ένα ακόμα «επεισόδιο» σημειώθηκε με την κοινωνιολογία το 1992 με την ΟΛΜΕ να ζητά ακύρωση της εξέτασης του μαθήματος.
Στην ιστορία πέρασε το 1993 με το μάθημα της Φυσικής , καθώς η Ένωση Ελλήνων Φυσικών ζήτησε ακύρωσης της εξέτασης του συγκεκριμένου μαθήματος, ενώ για ασάφειες στη Φυσική γίνεται λόγος και το 1998.
Το 2001 η Κεντρική Επιτροπή κάνει το λάθος στα αρχαία ελληνικά να επιλέξει θέμα που είχαν βάλει οι φροντιστές στις εξετάσεις προσομοιώσεις ανοίγοντας ατελείωτους κύκλους συζητήσεων για την επιλογή αυτή.
Στα Μαθηματικά του 2003 , η Μαθηματική Εταιρία έκανε λόγο για λάθος επιλογή ενώ πάλι στη Φυσική το 2003 η Κεντρική Επιτροπή λόγω λάθους αποφάσισε την ακύρωση ερωτήματος.
Το 2005 λόγω της δυσκολίας των θεμάτων κάποιοι καθηγητές δεν βαθμολογούν γραπτά ενώ η ΟΛΜΕ καταγγέλλει την επιλογή των θεμάτων. Το 2006 η Ένωση Βιολόγων κάνει λόγο για λανθασμένη διατύπωση.
Γκάφα ολκής του υπουργείου Παιδείας είχαμε και το 2007 με ανακοίνωση λάθος βάσεων, κάτι που προκάλεσε σάλο στους υποψηφίους.
http://www.stinkontra.com
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Σε ρωτησα και μου'πες πως μεσα σου ζει η καρδια μου τωρα συ ζεις με δυο καρδιες και'γω με το σεβντα μου
ΑπάντησηΔιαγραφή