Social Icons

.

Σάββατο 15 Ιουνίου 2013

Ατάκες για γέλια

Σιγά μην ερωτευτώ πάλι....
αν ήθελα κάποιον να μου σπάει τα νεύρα έχω και την μάνα μου....!!!

Βλέπω μπουκαλάκι ΟΥΖΟ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ.
Ωραία λέω θα πιούμε.
Το ανοίγω, πίνω ΑΓΙΑΣΜΌΣ.
Αθάνατη Ελληνίδα μάνα.

Να μαζευτείτε μια μέρα εσείς που χτυπάτε το κουδούνι κ λέτε "εγώ είμαι",
να σας δώσουμε από ένα όνομα, να μη σας μπερδεύουμε...

Δεν θέλω να είμαι άλλο μονάχους-μονάχους.
Θέλω να είμαι μαζί σου-μαζί σου.

Θέλω να ευχαριστήσω τον καφέ... ..που μου άνοιξε τα μάτια!!

- Ε συγνώμη μπορείς να μου το πιάσεις λίγο;
- Ποιο; ανώμαλε! Προαγωγέ!
- Το τασάκι μωρή

- Γ@μιέσαι
- Ποιος στα πε αυτά; Αυτό το καθίκι ο κολλητός σου; Ψέματα λέει. Εγώ μόνο εσένα αγαπώ.
- Στο ρούτερ το λέω....ζώον!

- Χωρίσαμε για ηλεκτρολογικούς λόγους...
- Τι λες ρε..?
- Εκείνη ήθελε να της δώσω τα φώτα μου και γω να της τ' αλλάξω...

Και κει που το παίζω άντρας και της χώνω δυο τρία μπινελίκια,
έρχεται η μάνα μου και με φωνάζει, "μπακυυυυ θες ξιδακι στις φακές;;"

Στους πόσους μήνες συνεχόμενα πίτσα κ μακαρόνια παίρνω ιταλική υπηκοότητα;

-Μάζεψα λεφτά να πάω διακοπές...
-Μπράβο βρε..Πότε φεύγεις???
-Όταν βρω λεφτά...Να γυρίσω...!!

Δεν έχω λεφτά ούτε για να πάρω την κάτω βόλτα.......

Ντάξ ρε....
Εσείς οι "fit" βάζετε εικόνα προφίλ τους κοιλιακούς σας.
Εμείς οι έξυπνοι δηλαδή να βάλουμε ακτινογραφία εγκεφάλου;;;


Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΟ ΜΕ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ