Social Icons

.

Κυριακή 5 Απριλίου 2009

Ας γελάσουμε λίγο!

Είναι ένας πελαργός και κουßαλάει ένα γέροντα 80 χρονών..
Κάποια στιγµή γυρνάει ο γέροντας και λέει στον πελαργό:
«Έλα µ......., παραδέξου ότι χαθήκαµε

Σε ένα εστιατόριο ο πελάτης λέει στο γκαρσόν:
- Σας παρακαλώ, µπορείτε να πάρετε το κοτόπουλο να το ψήσετε λιγάκι
ακόµα?
- Γιατί, τι έχει?
- Μου τρώει τις πατάτες!

Οι νυχτερίδες κοιµούνται στο δάσος. Ξαφνικά, µια όπως είναι
κρεµασµένη ανάποδα, κάνει µία τσάκ και κάθεται όρθια στο κλαδί.
Από το διπλανό κλαδί µια άλλη νυχτερίδα φωνάζει στο από κάτω κλαδί:
- Μήτσο, ξύπνα. Ο Γιώργος λιποθύµησε

Μια ξανθιά επιστρέφει στο σπίτι και ρωτάει τον άνδρα της:
- Γιώργο που είναι τα παιδιά?
- Στα Αγγλικά.
- George where are the kids?

.- Γιατρέ µου, έχω πολλά νεύρα. Όπου πηγαίνω µπλέκω σε
καßγάδες.
- Μάλιστα .... Πρέπει να προσπαθήσετε περισσότερο να συγκρατείτε
το θυµό σας αγαπητέ µου. Έχετε µπλέξει σε πολλούς καßγάδες;
- Ναι .... Γιατί; Τραßάς κάνα ζόρι;

Ο καπετάνιος του κρουαζιερόπλοιου στους επιßάτες και στο
πλήρωµα:
- Αγαπητοί µου, έχω ένα καλό και ένα κακό νέο. Ποιο θέλετε να
ακούσετε πρώτα?
- Το καλό.
- Πάµε για 14 ßραßεία Όσκαρ.

.Μεθυσµένος σε σουßλατζίδικο:
- Ένα γύρο απ' όλα
- Πίτα?
- Άσε, λιώµα

Συζητούν δυο φαντάσµατα:
-Να σε ρωτήσω κάτι
Σ' ακούω
-Πιστεύεις στους ανθρώπους?

Πάει ένας Κινέζος στο περίπτερο:
- Γιαν τσι γιον Coca-cola!
Και ο περιπτεράς του απαντάει:
- Μια παγωµένη τι?

Ο σύζυγος στη γυναίκα του:
- Μωρό µου, δεν αντέχω άλλο να σε ßλέπω να τυραννιέσαι έτσι όλη
µέρα στην κουζίνα. Κλείσε την πόρτα!

Ένα ζεύγος κανίßαλων συζητάει:
- Πονάει η κοιλιά µου αγάπη µου.
- Και σου είπα να µην φας εκείνον το δύτη µε την φλούδα.

Δύο τσιµπούρια έχουν πάει σε ένα πάρτυ.
Φεύγοντας αργά το ßράδυ µετά από ξέφρενη διασκέδαση ρωτάει το
ένα το άλλο:
- Θα πάµε µε τα πόδια ή θα πάρουµε κανένα σκύλο?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΟ ΜΕ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ