Social Icons

.

Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2010

Τέλη κυκλοφορίας 2 ταχυτήτων το 2011

Τέλη Κυκλοφορίας δύο ταχυτήτων σε όλα τα αυτοκίνητα θα ισχύσουν για το 2011, τα οποία επιβεβαιώνουν πλήρως το χθεσινό δημοσίευμα της «Η». Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες της «Η» τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2011 θα είναι διαφορετικά στα ΙΧ, με 1η άδεια Κυκλοφορίας από την 1/1/2011 από εκείνα που έχουν ταξινομηθεί παλαιότερα. Παράλληλα επανέρχεται στο προσκήνιο η επαναφορά του μέτρου της απόσυρσης, αλλά και της δεύτερης αύξησης των καυσίμων!
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες της «Η» από στελέχη του υπουργείου Περιβάλλοντος τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2011 θα χωριστούν σε δύο κατηγορίες. Στην πρώτη κατηγορία θα ανήκουν τα ΙΧ με 1η Αδεια Κυκλοφορίας έως τις 31/12/2010 και στη δεύτερη όσα ταξινομηθούν μετά την 1/1/2011.

Ειδικότερα για την πρώτη κατηγορία που αφορά στα οχήματα που έχουν ή
πρόκειται να αποκτήσουν άδεια πριν τις 31/12/2010 τα Τέλη Κυκλοφορίας θα είναι ανάλογα των Τελών που υπήρχαν το 2009 και οι ιδιοκτήτες τους θα καταβάλουν από 18 έως 580 ευρώ ανάλογα με τον κυβισμό του κινητήρα.

Ωστόσο οι ιδιοκτήτες των ΙΧ που έχουν 1η άδεια Κυκλοφορίας πριν το 1990 ίσως επιβαρυνθούν με ένα μικρό ποσό (δεν θα ξεπερνά τα 50 ευρώ). Τέλος, οι κάτοχοι οχημάτων άνω των 1.928 κ.εκ. δεν θα καταβάλουν την ετήσια εισφορά, η οποία κυμαίνεται από 150 έως και 650 ευρώ, καθώς καταργείται!

ΙΧ: Τέλη κυκλοφορίας 2 ταχυτήτων το 2011

Με 1η άδεια μετά την 1/1/2011
Στη δεύτερη κατηγορία που αφορά σε αυτοκίνητα με 1η άδεια κυκλοφορίας μετά την 1/1/2011, τα Τέλη Κυκλοφορίας θα υπολογίζονται βάσει των εκπομπών ρύπων των κινητήρων που διαθέτουν με κλιμακωτή χρέωση. Ωστόσο και σε αυτή την κατηγορία υπάρχει μια μικρή πιθανότητα να συμπεριληφθούν και τα ΙΧ που έχουν 1η άδεια Κυκλοφορίας μετά την 1/1/2008, καθώς τα στοιχεία εκπομπής των ρύπων τους είναι ήδη μηχανογραφημένα.

Πάντως ο τρόπος υπολογισμού των Τελών Κυκλοφορίας για το 2011 στα καινούργια αυτοκίνητα είναι απλός με κλιμακωτή χρέωση ανάλογα με τους ρύπους που εκπέμπουν. Ειδικότερα για αυτοκίνητα με κινητήρες που εκπέμπουν έως 100 γρ. CO2 ανά χιλιόμετρο η χρέωση θα είναι 0,50 λεπτά του ευρώ ανά γραμμάριο που εκπέμπει κάποιο αυτοκίνητο. Για οχήματα με κινητήρες που εκπέμπουν από 101 έως και 150 γρ. ανά χλμ. η χρέωση θα είναι 1 ευρώ ανά γραμμάριο.

Αμέσως μετά τοποθετούνται τα ΙΧ με κινητήρες που εκπέμπουν από 151 έως και 200 γρ. CO2 ανά χλμ. με χρέωση 1,5 ευρώ ανά γραμμάριο. Οσα αυτοκίνητα εκπέμπουν από 201 έως και 250 γρ. CO2 ανά χλμ. θα καταβάλουν 2 ευρώ και τέλος τα ΙΧ με κινητήρες που εκπέμπουν πάνω από 250 γρ. CO2 ανά χλμ. θα πληρώνουν 2,5 ευρώ ανά γραμμάριο!

Όπως είναι προφανές τα «καθαρά» αυτοκίνητα που εκπέμπουν χαμηλούς ρύπους είναι αρκετά ευνοημένα, καθώς οι ιδιοκτήτες τους θα καταβάλουν πολύ λιγότερα χρήματα από εκείνα που πλήρωναν με το παλιό σύστημα. (Δείτε τα παραδείγματα παραπλεύρως).

Επαναφορά απόσυρσης
Η κυβέρνηση στο πλαίσιο στήριξης μιας πολύ μεγάλης αγοράς που αποφέρει εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ στα Δημόσια Ταμεία, εξετάζει την άμεση επαναφορά του μέτρου της απόσυρσης. Ωστόσο τα οικονομικά κίνητρα της νέας απόσυρσης σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες θα κυμαίνονται έως 600 ευρώ, υπάρχει και εισήγηση για 1.000 ευρώ, και θα αφορά μόνο στην αντικατάσταση με κάποιο καινούργιο το οποίο θα έχει χαμηλές εκπομπές ρύπων.

Ρυπαίνεις - πληρώνεις
Το Honda Jazz με κινητήρα 1.4 λίτρων το οποίο εκπέμπει 123 γρ. CO2 ανά χλμ. με το καθεστώς των Τελών του 2009 θα πλήρωνε 202 ευρώ. Σύμφωνα με τον νέο τρόπο υπολογισμού για το 2011 ο ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου οχήματος θα καταβάλει 123 ευρώ!

Ο ιδιοκτήτης ενός Toyota IQ το οποίο εκπέμπει 99 γρ./χλμ. με το παλιό καθεστώς θα κατέβαλλε 112 ευρώ για το σήμα των Τελών, ενώ με το νέο τρόπο υπολογισμού θα καταβάλει 49,5 ευρώ!

Αντίστοιχα ιδιοκτήτης ενός VW Tiguan με εκπομπές ρύπων 185 γρ./χλμ. με το παλιό καθεστώς θα πλήρωνε 202 ευρώ ενώ με το νέο καθεστώς θα πρέπει να καταβάλει 277,5 ευρώ!

Στο ναδίρ οι παραγγελίες
Αυξάνονται συνεχώς οι υπάλληλοι που χάνουν την εργασία τους

Στην αγορά αυτοκινήτου επικρατεί σιγή ιχθύος και σύμφωνα με στελέχη του κλάδου πρόκειται για τη νηνεμία πριν την καταιγίδα. Όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά στην «Η» μεγάλες αντιπροσωπίες που μέχρι πρότινος είχαν αρκετά σημεία παρουσίας πέραν της κεντρικής μονάδας, συρρικνώνονται ενώ αυξάνονται συνεχώς οι υπάλληλοι που χάνουν την εργασία τους.

Οι παραγγελίες νέων αυτοκινήτων έχουν πέσει στο ναδίρ και όπως αναφέρουν στην «Η» μεγάλοι παίκτες της αγοράς που πέρσι τον Φεβρουάριο είχαν περισσότερες από 120 παραγγελίες νέων ΙΧ φέτος δεν ξεπερνούν τις 4 ή και λιγότερες! Οι τράπεζες από τη μεριά τους έχουν κλείσει τελείως τις στρόφιγγες και δεν εγκρίνουν σχεδόν καμία αίτηση για δάνειο αγοράς αυτοκινήτου!

Κατασχέσεις
Παράλληλα όσοι αντιπρόσωποι έχουν τα αυτοκίνητα των καταστημάτων τους χρηματοδοτημένα μέσω της υπηρεσίας Stock Finance και λήγει η σύμβαση είναι έτοιμοι να τα παραδώσουν οικειοθελώς καθώς δεν έχουν χρήματα να τα εξοφλήσουν. Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι η έκρηξη των κατασχέσεων σε εμπορίες αυτοκινήτων τα οποία εξακολουθούν να διατίθενται στους λιγοστούς εμπόρους που έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε δημοπρασίες.
 aw2

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΟ ΜΕ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ