Social Icons

.

Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010

Hi-tech γιαγιάδες-αγρότισσες στο Facebook!

Με το χώρο το διαδικτύου και τη χρήση υπολογιστή ήρθαν σε επαφή ηλικιωμένοι από τα ΚΑΠΗ Νίκαιας οι οποίοι είχαν για... δασκάλους μικρούς μαθητές! Μάλιστα, έπαιξαν και ένα δημοφιλές παιχνίδι στο διαδίκτυο όπου καλλιεργούσαν και τάιζαν ζώα σε ένα αγρόκτημα.
Όλα αυτά έγιναν στο πλαίσιο των Ηµερών ευχρηστίας και προσβασιµότητας που διοργάνωσε το Ερευνητικό Πανεπιστηµιακό Ινστιτούτο Εφηρµοσµένης Επικοινωνίας και το Εργαστήριο Νέων Τεχνολογιών στην Επικοινωνία, στην Εκπαίδευση και στα ΜΜΕ του Παν. Αθηνών.
Πολύ όμορφα πέρασαν οι ηλικιωμένες κυρίες μπροστά στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές προσπαθώντας να... μαζέψουν καρπούς!
«Έκοψα τα δέντρα. Τώρα τι θα τα κάνω;», ήταν μερικές από τις απορίες που ακούγονταν στην αίθουσα.
«Αν υπήρχε υπολογιστής στο σπίτι, σίγουρα θα μάθαινα περισσότερα πράγματα ?εν µε ενδιαφέρουν µόνο τα ηλεκτρονικά παιχνίδια. Καλά είναι κι αυτά. Θα ήθελα, για παράδειγµα, να ενηµερώνοµαι µέσω Ιντερνετ. Να ψάχνω συνταγές, ιατρικά θέµατα, να αναζητώ εισιτήρια. Με αυτόν τον τρόπο θα “εξασκείται” το µυαλό µας στην ηλικία που βρισκόµαστε», είπε στην εφημερίδα Τα Νέα η κ Σωτηρία Μελίδου.
Ιδιαίτερα ενθουσιασμένη από τη Φάρμα ήταν η κ. Μαρία Τρουλλινού η οποία θα ήθελε να ξαναπαίξει το συγκεκριμένο παιχνίδι στο μέλλον.
«Μου άρεσε πολύ το παιχνίδι. Έχουν τα εγγόνια µου υπολογιστές, αλλά δεν ταιριάζουν τα ωράριά µας. Σκέπτομαι να πάρω λαπτοπ για να επικοινωνώ µε τους συγγενείς µου στο εξωτερικό», είπε στην εφημερίδα.
«Όλα αυτά τα έχω κάνει και στην πραγµατικότητα. Τα έχω ζήσει 4 χρόνιαµε τον άντρα µου στην Κρήτη. Είχαµε κατσίκες, ελιές. Βλέπω τα εγγόνια µου που παίζουν τέτοια παιχνίδια. Όµως εγώ δεν ξέρω. Μάλλον όµως θα φροντίσω να κάνω πρώτα “προπόνηση” στον υπολογιστή της κόρης µου και µετά θα παίξω µαζί τους, για να είμαι καλύτερα προετοιμασμένη», προσέθεσε.
Από την πλευρά του, ο Μιχάλης Μεϊµάρης, υπεύθυνος των δύο εργαστηρίων δήλωσε πως «ο κόσμος των νέων τεχνολογιών αφορά και τους µικρούς και τους µεγάλους.  Δεν πρέπει να µείνει ξένος για την τρίτη ηλικία».
«Οι µικροί, τα εγγόνια, βλέπουν τους παππούδες και τις γιαγιάδες διαφορετικά, ξέροντας ότι κι εκείνοι µπορούν να χρησιµοποιήσουν τις νέες τεχνολογίες. Και από την άλλη, οι µεγάλοι µπαίνουν στον κόσµο των παιδιών. Και έτσι οι γονείς ή οι παππούδες µπορούν, έχοντας γνώσεις από υπολογιστές και Ιντερνετ, να περάσουν κάποιες ώρες µαζί µε τα παιδιά και τα εγγόνια τους. Κάτι που είναι πολύ σηµαντικό», κατέληξε.
cosmos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΟ ΜΕ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ