Social Icons

.

Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010

Η ιστορία του χαρτιού τουαλέτας

Τι χρησιμοποιούσαν οι άνθρωποι πριν από την επινόηση του χαρτιού τουαλέτας; Η απάντηση είναι «μάλλον οτιδήποτε». Σε αυτόν τον παράξενο κατάλογο αντικειμένων περιλαμβάνονται το γρασίδι, τα φύλλα, η γούνα, τα όστρακα των μυδιών, οι καρποί αραβοσίτου, οι εφημερίδες, τα σφουγγάρια ακόμη και ο κατάλογος του Sears ή το Farmer's Almanac.
Η πρώτη καταγεγραμμένη αναφορά στο χαρτί τουαλέτας πραγματοποιείται κατά το δέκατο τέταρτο (14ο) αιώνα όταν το Γραφείο των Αυτοκρατορικών Προμηθειών της Κίνας αρχίζει να παράγει εφτακόσιες είκοσι χιλιάδες (720.000) φύλλα χαρτιού τουαλέτας το χρόνο -διάστασης δύο ίντσες επί τρεις ίντσες- (2’’x3’’)- για να χρησιμοποιείται από τους αυτοκράτορες.
Το 1857 στις Η.Π.Α. πραγματοποιείται από τον Νεοϋορκέζο Joseph Gayetty η πρώτη παραγωγή συσκευασμένων φύλλων χαρτιού μπάνιου με προ-ύγρανση. Το προϊόν ονομάζεται «Θεραπευτικό Χαρτί» και διατίθεται σε πακέτα των πεντακοσίων (500) έναντι πενήντα (50) σεντς
 Η Επαναστατική Ιδέα της εταιρείας Scott
Στα τέλη του δέκατου ενάτου (19ου) αιώνα οι καταναλωτές επιθυμούν καλύτερη υγιεινή, ενώ παράλληλα γίνονται βελτιώσεις στις εσωτερικές οικιακές και εμπορικές υδραυλικές εγκαταστάσεις.
Το 1890 η εταιρεία Scott Paper Company συλλαμβάνει μια επαναστατική ιδέα η οποία αλλάζει για πάντα τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούν οι άνθρωποι το χαρτί τουαλέτας. Η SPC είναι η πρώτη εταιρεία που προωθεί ρολά χαρτιού ειδικά για χρήση σα χαρτί τουαλέτας. Δεν είναι εύκολη η πώλησή τους. Η αγορά είναι περιορισμένη και το θέμα θεωρείται «ταμπού» στη Βικτωριανή εποχή του 1890. Οι καταναλωτές δεν το αναφέρουν, ενώ οι έμποροι δεν το εκθέτουν και ο τύπος δεν το διαφημίζει
 Καινοτόμα Στρατηγική
Αντιμέτωποι με αυτή την αντίσταση, οι Irvin και Clarence Scott επινοούν μια ενδιαφέρουσα στρατηγική. Προσφέρουν στους εμπόρους/πελάτες τους ιδιοκτησιακό συμφέρον στην πώληση του χαρτιού τουαλέτας, προσαρμόζοντας το προϊόν στις προδιαγραφές κάθε πελάτη όσο αφορά το μέγεθος και τη μορφή της συσκευασίας, το βάρος του χαρτιού, την επωνυμία και το σχέδιο που εμφανίζεται στη συσκευασία. Με αυτή τη λύση της ιδιωτικής επωνυμίας, η εταιρεία αγοράζει μεγάλα ρολά χαρτιού "parent" ή "jumbo" και τα μετατρέπει σε πολλά μικρά ρολά και πακέτα χαρτιού τουαλέτας
Η στρατηγική αποδεικνύεται αποτελεσματική. Η Scott παράγει προϊόντα ιδιωτικής επωνυμίας για περισσότερους από 2.000 πελάτες. Το μοναδικό μειονέκτημα είναι ότι εκείνη την εποχή η επωνυμία Scott δεν έχει καμία αναγνώριση ή αξία από τους καταναλωτές. Αλλά όλα αυτά πρόκειται να αλλάξουν.
Το 1896, ο Arthur Hoyt Scott, ο μοναχογιός του Irvin, αναλαμβάνει την επιχείρηση. Πιστεύει ότι το μέλλον της Scott βρίσκεται στην προσφορά ενός και μοναδικού, ομοιόμορφου προϊόντος εγγυημένης, διαρκούς ποιότητας στο αγοραστικό κοινό.
Το Πρώτο Προϊόν της Επωνυμίας Scott
Το 1902 η Scott αγοράζει όλα τα δικαιώματα της επωνυμίας Waldorf, μιας δημοφιλούς εταιρείας χαρτιού τουαλέτας εκείνης της εποχής κι έτσι, δημιουργείται το πρώτο προϊόν της επωνυμίας Scott. Ο Arthur εργάζεται ακούραστα με στόχο να διασφαλίσει την επιτυχία του προϊόντος. Στα χρόνια που ακολουθούν η Scott προσθέτει και άλλες, δικές της επωνυμίες οι οποίες τελικά διαμορφώνουν τη «Σειρά Προϊόντων Υγιεινής», μια ονομασία που δίνει έμφαση στη φαρμακευτική αγωγή και την υγιεινή.
Το 1911 παύει η κατασκευή ιδιωτικών επωνυμιών, σηματοδοτώντας την έναρξη της πλήρους εστίασης στις επωνυμίες της Scott. Το 1913 η εταιρεία ξεκινάει να κατασκευάζει το χαρτί τουαλέτας Scott Tissue και μέχρι το 1925 καθιερώνεται παγκοσμίως σαν ο ηγέτης στο χαρτί υγείας. Το 1995 η Kimberly-Clark εξαγοράζει τη Scott Paper.
Εξέλιξη για την Ικανοποίηση των Αναγκών των Καταναλωτών
Το όραμα του Arthur Scott για υψηλά πρότυπα ποιότητας, μακροπρόθεσμη ανάπτυξη και καινοτομία, δημιουργεί κορυφαία προϊόντα χαρτιού τουαλέτας όπως τα Scott Extra Soft Tissue, Scott Moist Wipes και Cottonelle, τα Μαντηλάκια Aloe & E, Ripples, Ultra, Flushable Moist Wipes και τη σειρά προϊόντων Cottonelle για παιδιά
kimberly-clark

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΟ ΜΕ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ