Κυριακή 27 Μαρτίου 2011
Τηλεφωνικό κέντρο «ξεχωρίζει» επίγουσες κλίσεις
Πώς μπορεί να ξεχωρίσει ένας τηλεφωνητής σε ένα κέντρο κλήσεων επειγόντων περιστατικών το βαθμό σοβαρότητας του περιστατικού και να του δώσει την ανάλογη προτεραιότητα;
Αν μπορούσε να «βαθμολογήσει» τη συναισθηματική ένταση που κρύβεται στη φωνή αυτού που τηλεφωνεί, θα είχε ένα μέτρο να κρίνει πιο «αντικειμενικά» πόσο επείγουσα είναι η περίπτωση.
Αυτό ακριβώς αναλαμβάνει να κάνει αυτόματα ένα πρωτοποριακό τηλεφωνικό κέντρο που ανέπτυξαν ολλανδοί ερευνητές, το οποίο αξιολογεί μόνο του τη συναισθηματική κατάσταση αυτών που παίρνουν τηλέφωνο και ιεραρχεί την προτεραιότητα κάθε περιστατικού ανάλογα με τη συναισθηματική ένταση και το στρες στη φωνή του καλούντος.
Οι ερευνητές, με επικεφαλής την Τζούλια Λέφτερ του Πανεπιστημίου Τεχνολογίας Ντελφτ και της Ολλανδικής Ακαδημίας Άμυνας (η εφαρμογή ενδιαφέρει ιδιαίτερα το στρατό), που δημοσίευσαν τη σχετική μελέτη στο διεθνές περιοδικό για «έξυπνα» αμυντικά συστήματα υποστήριξης “International Journal of Intelligent Defense Support Systems”, επισημαίνουν ότι συχνά τα τηλεφωνικά κέντρα των υπηρεσιών επειγόντων και έκτακτων περιστατικών κατακλύζονται από κλήσεις, ιδίως σε περιόδους φυσικών καταστροφών ή άλλων περιπτώσεων εθνικής ανάγκης.
Για αυτό το λόγο, είναι χρήσιμο ένα σύστημα που μπορεί να διακρίνει αυτόματα ανάμεσα σε μια πραγματικά επείγουσα κλήση και σε μια άλλη λιγότερο σοβαρή.
Πηγή: (ΑΠΕ- ΜΠΕ)
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΣ ΤΟ ΜΕ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ