Social Icons

.

Τρίτη 3 Μαΐου 2011

Αγορές χωρίς γούστο

Σημασία δεν έχει να ξοδεύεις, αλλά και να ξοδεύεις με γούστο. Κι αυτό είναι κάτι, που στερούνται ακόμη οι Κινέζοι καταναλωτές πολυτελών ειδών, όπως τουλάχιστον διαπιστώνει έρευνα του Hong Kong Institute of Fashion Buying και αναδημοσιεύει η βρετανική εφημερίδα Independent. Οι αγοραστές τέτοιου είδους προϊόντων στην Κίνα είναι νέοι ηλικίας από 20 έως 50 ετών, όταν η αντίστοιχη ηλικιακή κατηγορία στην Ιαπωνία είναι 40 μέχρι 60 ετών και το ποσοστό τους επί του συνολικού πληθυσμού ανέρχεται σε 73%, όταν στις Ηνωμένες Πολιτείες περιορίζεται στο 50%. Οι νέοι αυτοί καταναλωτές λοιπόν ξοδεύουν απερίσκεπτα και παρορμητικά, συχνά μόνο και μόνο επειδή κάτι είναι προϊόν διάσημης ετικέτας. Από άγνοια περισσότερο και λιγότερο από γούστο, με αποτέλεσμα να διογκώνονται οι πωλήσεις πολυτελών αγαθών όχι όμως και η αισθητική των νεαρών αγοραστών. Αλλά αυτό, κακά τα ψέματα, θέλει τον χρόνο του και απαιτεί ένα «παρελθόν» που φαίνεται ότι δεν διαθέτει η κινεζική νεολαία σε ό, τι αφορά τουλάχιστον τα μοδάτα προϊόντα της σύγχρονης κατανάλωσης. Είναι προφανώς ζήτημα χρόνου να μάθουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΟ ΜΕ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ