Social Icons

.

Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012

Ένα παλικάρι έγραψε... στο διαδίκτυο την ιστορία του



"Πριν από ένα χρόνο, η κοπέλα μου χτυπήθηκε από αυτοκίνητο. Οι γιατροί της είπαν ότι ποτέ δεν θα ανακτήσει τις αισθήσεις της από την μέση και κάτω, και ποτέ δεν θα περπατήσει ξανά. Σωματικά και ψυχολογικά ήταν δύσκολο και για τους δυο μας. Παράλληλα χρειαζόταν περισσότερο φροντίδα από κάθε άλλη φορά.

Περίπου πριν από δύο μήνες, μου είπε ότι λυπάται που δεν μπορεί να με ικανοποιήσει και ότι μπορώ να δω άλλες γυναίκες για να κάνω sex μαζί τους. Αντί για αυτό, της έκανα πρόταση γάμου. Μου χαμογέλασε, αλλά μου είπε ότι δεν θέλει να παντρευτεί σε αναπηρικό καροτσάκι. Επομένως θα με παντρευόταν την ημέρα που θα περπατούσε. Της απάντησα ότι θα την περιμένω μέχρι εκείνη την ημέρα.

Πριν τρεις μέρες, καθώς ετοίμαζα το πρωινό μας, ξαφνικά άκουσα την πόρτα από το υπνοδωμάτιο να ανοίγει. Ήταν εκεί, η αγάπη της ζωής μου, όρθια στα πόδια της, κάνοντας μικρά βήματα με προσοχή.

Παντρευόμαστε τον επόμενο μήνα. Θέλω απλά να μοιραστώ την ιστορία μου μαζί σας παιδιά. Και να σας πω ότι θαύματα πραγματικά συμβαίνουν. Μην χάνετε την πίστη σας."

Ένα παλικάρι μέσω 9gag.com

http://news.youropia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΟ ΜΕ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ