Social Icons

.

Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2009

Πέρασε ένας χρόνος!


Το είχα από πολύ καιρό πριν στο μυαλό μου. Επισκεπτόμουνα άλλα  blogs και με ενθουσίαζε η ιδέα να ξεκινήσω  και εγώ ένα για το χωριό.

Αλλά πως γίνονται όλα αυτά; Δεν είχα ιδέα.
Όμως ρωτώντας πας στην πόλη.
Μου το ξεκίνησε ένας φίλος, γνώστης του αντικειμένου και με τη πρώτη ανάρτηση (που δεν ήταν και δική μου) άρχισε η λειτουργία του.
26/9/2008
Πέρασε ένας χρόνος. Ένας χρόνος γεμάτος εμπειρίες, και η σελίδα γέμισε και πήρε την μορφή που έχει σήμερα και……. καλά να είμαστε θα συνεχίσει.
Διαπίστωσα ότι τελικά ο κόσμος μας, είναι απίστευτα μικρός.
Ο κόσμος της blogoσφαιρας είναι σαν μια γειτονιά. Όλοι θα περάσουν  σαν να λεν μια καλημέρα και θα πιούν το καφεδάκι τους. 
Όσο εξερευνούσα  το διαδίκτυο τόσο γνώριζα…… μάθαινα περισσότερα.
 ΕΕΕΕ τώρα ποιος μας φτάνει!!!!! Και γκρουπ Πουρναρίου στο facebook, και forum και δεύτερο blog και chat και You  Tube.


Σας ευχαριστώ όλους

8 σχόλια:

  1. Κατερίνα μου, εύχομαι καλή συνέχεια στην blogo-πορεία σου, επιτυχία και όμορφες αναρτήσεις.
    Το Α! μπε μπα Blog! Το μπινελικοδρόμιο.., εύχεται ολόψυχα "Χρόνια πολλά στο blog σου"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τολμώ να υποθέσω ότι ανοίχτηκαν Ευάμπελοι επί τη επετείω:)
    Να χιλιάσεις τις αναρτήσεις σου,Κατερίνα,χαρά στη δύναμή σου,στο χωριό θα πρέπει να εκτιμούν πολύ την παρουσία σου και την προσφορά σου εκεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. AATON Ευχαριστώ πολύ για την βοήθειά σου. Το μεγαλύτερο μέρος της μορφής του το οφείλω σε σένα.Και έχω και άλλα πολλά να μάθω από σένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βασίλη έχουμε δικό μας, ΚΡΥΣΤΑΛΙΝΟ, και ΚΑΘΑΡΙΟ. Καλά να είμαστε και θα χιλιάσουν και θα ξεπεράσουν. Ευχαριστώ πολύ και για τις ευχές και για τις επισκέψεις σου και που κάθε φορά που θα περάσεις θα πεις και ένα καλό λόγο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν τύχει και με ξεπεράσεις...θα πεθάνω..
    Καλή δύναμη για μια επιτυχημένη συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βασίλη.... δεν πρόκειται να συμβεί... όσα δεν φτάνει η αλεπού...
    Αλλά έχω βρει τον τρόπο... ΘΑ ΓΙΝΩ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ!!!!!! :)
    Ευχαριστώ για τις ευχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ
    ΝΑ ΠΑΕΙ ΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΟ ΜΕ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ