Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2011
Τα σύγχρονα μέσα επικοινωνίας ως αλυσίδα βοήθειας
Μετά από κάθε καταστροφή, τα δημοσιεύματα στο Twitter και στο Facebook αναλαμβάνουν ρόλο συντονισμού των προσπαθειών για βοήθεια.
Όπως έγινε με τον σεισμό στην Τουρκία πρόσφατα όπου μέσα από το Twitter συγκεντρώθηκαν 17.000 απαντήσεις, πολλές από τις οποίες από ανθρώπους που προσφέρανε ακόμα και τα σπίτια τους σε ανθρώπους που είχαν χάσει τους δικούς τους. Το Fecebook έγινε χώρος συντονισμού βοήθειας
Η πρόσφατη καταστροφή από το σεισμό στη Τουρκία δεν είναι η μοναδική απόδειξη, πως τα σύγχρονα μέσα επικοινωνίας γίνονται αλυσίδα αλληλοβοηθείας.
Αυτό έγινε και στις καταστροφές στην Αϊτή, την Ιαπωνία, Βεμόντ, Μισούρι.
Σίγουρα κάθε καταστροφή που μας αγγίζει, καταρρίπτει τον μύθο του δυνατού. Νιώθουμε αδύναμοι μπροστά της. Όμως και από την άλλη αναδεικνύει την ανθρώπινη φύση μας και τον ρόλο της κοινωνία μας .
Πριν από όλα αυτά υπήρχε ίσως η εντύπωση ότι οι άνθρωποι έχουν ξεχάσει να βοηθούν. Η ποσότητα των ανθρώπων σε ένα ηλεκτρονικό δίκτυο και η ανταπόκριση μέσα σε λίγα λεπτά έρχεται να την διαψεύσει.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΣ ΤΟ ΜΕ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ