Social Icons

.

Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

Νέοι Αντιδήμαρχοι στο Δήμο Δομοκού

Ο Δήμαρχος Δομοκού έκανε δεκτούς τους λόγους και αποδέχθηκε τις παραιτήσεις των Αντιδημάρχων κ.κ. Καρανικόλα Βασιλείου, Παπιώτη Χρήστο, Μπακοστέργιου Δημητρίου και Ζάρα Αικατερίνης.
Ορίστηκαν για το υπόλοιπο της θητείας και έως 31/112/2012 στη θέση των παραιτηθέντων, νέου αντιδημάρχους τους Δημοτικούς Συμβούλους

Γκούβα Γεώργιο του Βασιλείου
Γραμματίκα Κων/νο του Σεραφείμ
Ματσαδέ Σπυρίδωνα του Στυλιανού
Δημούδη Δήμο του Θεοδώρου

Μεταβιβαστήκαν στους ορισθέντες οι παρακάτω αρμοδιότητες:

  Στον Αντιδήμαρχο κο. Γεώργιο Β.Γκούβα,  « καθ’ ύλην » :
α) Τις αρμοδιότητες στους τομείς των Οικονομικών Υπηρεσιών που αφορούν: Στον
Προϋπολογισμό στο Λογιστήριο στις Προμήθειες στα Έσόδα,τη Περιουσία και το
Ταμείο (όπως αυτές ειδικότερα περιγράφονται – εξατομικεύονται και αναλύονται στην:
ΕΝΟΤΗΤΑ. ΣΤ΄: ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ του Ο.Ε.Υ του Δήμου)
β) Καθώς επίσης τις αρμοδιότητες στους τομείς των Τεχνικών Υπηρεσιών που
αφορούν: Πολεοδομία (όπως αυτές ειδικότερα περιγράφονται – εξατομικεύονται και
αναλύονται στην: ΕΝΟΤΗΤΑ. ΣΤ΄: ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ του Ο.Ε.Υ του Δήμου)
γ) Στον ίδιο Αντιδήμαρχο κο. Γεώργιο Β.Γκούβα, μεταβιβάζω επίσης «Κατά τόπο»:
τις παρακάτω αρμοδιότητες που αφορούν στη δημοτική ενότητα ΔΟΜΟΚΟΥ όπως αυτή
προσδιορίζεται και εκτίνεται στα διοικητικά όρια των τοπικών κοινοτήτων: ΔΟΜΟΚΟΥ –
ΓΕΡΑΚΛΙΟΥ – ΒΟΥΖΙΟΥ – ΑΧΛΑΔΕΑΣ – ΠΕΤΡΩΤΟΥ –ΜΑΝΤΑΣΙΑΣ – ΠΟΛΥΔΕΝΔΡΙΟΥ –
ΚΑΡΥΩΝ – ΜΑΚΡΟΛΙΒΑΔΟΥ – ΜΕΛΙΤΑΙΑΣ – ΦΙΛΙΑΔΩΝΑΣ – ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ – ΑΝΩ &
ΚΑΤΩ ΠΑΛΑΜΑ - ΝΕΑΣ ΜΑΚΡΥΣΗΣ – ΛΕΥΚΑΣ και ΠΟΥΡΝΑΡΙΟΥ.
Την ευθύνη της λειτουργίας των εγκατεστημένων στην ενότητα δημοτικών υπηρεσιών, ήτοι:
1. Αυτοτελές Τμήμα ΚΕΠ 612 ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΔΟΜΟΚΟΥ.
Καθώς επίσης:
· Την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των Πολιτών για θέματα της δημοτικής ενότητας.
· Τη τέλεση πολιτικών γάμων στη δημοτική ενότητα.
· Τη συνεργασία με τους προέδρους και εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των
προβλημάτων τους.
· Τη παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται.
· Τη μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του υπάρχοντος εξοπλισμού.
· Την Εποπτεία και έλεγχο για τη διαφύλαξη των υλικών και περιουσιακών στοιχείων της ενότητας.
· Την ευθύνη λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας και σε συνεργασία με τον καθ’ ύλην
αρμόδιο αντιδήμαρχο με τα μέσα που θα οριστούν από αυτόν, για τα εξής αντικείμενα:
- της συντήρησης και διαχείρισης των συστημάτων ύδρευσης, άρδευσης και αποχέτευσης και των
αντλιοστασίων
- της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας του Δήμου, της αποκομιδής
και διαχείρισης των αποβλήτων
- Της εποπτείας του προσωπικού που θα παρέχει υπηρεσίες στη δημοτική ενότητα στα ανωτέρω
αντικείμενα.
2.- Στον Αντιδήμαρχο κο. Κων/νο Σ.Γραμματίκα,μεταβιβάζω- « καθ’ ύλην » :
α) Τις αρμοδιότητες που αφορούν στους τομείς: Περιβάλλοντος, Πολιτικής
Προστασίας, Καθαριότητας - Ανακύκλωσης και Συντήρησης Πρασίνου. (όπως αυτές
ειδικότερα περιγράφονται – εξατομικεύονται και αναλύονται στην: ΕΝΟΤΗΤΑ. Δ’ : ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του
Δήμου)
β) Καθώς επίσης τις αρμοδιότητες στους τομείς των Τεχνικών Υπηρεσιών που
αφορούν: Ηλεκτρομηχανολογικά Έργα, Ενέργεια, Ύδρευση-Αποχέτευση και Άρδευση
(όπως αυτές ειδικότερα περιγράφονται – εξατομικεύονται και αναλύονται στην: ΕΝΟΤΗΤΑ. ΣΤ΄:
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ του Ο.Ε.Υ του Δήμου)

3.-Στον Αντιδήμαρχο κο.Δήμο Θ.Δημούδη ,«καθ’ ύλην »:
α) Τις αρμοδιότητες στους τομείς Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης που αφορούν:
Αδειοδοτήσεις και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων - Απασχόληση και Τουρισμό
(όπως αυτές ειδικότερα περιγράφονται – εξατομικεύονται και αναλύονται στην: ΕΝΟΤΗΤΑ. Γ’ :
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ του Ο.Ε.Υ του Δήμου)
β) Καθώς επίσης τις αρμοδιότητες στους τομείς των Τεχνικών Υπηρεσιών που αφορούν:
Τεχνικά Έργα και Συγκοινωνίες (όπως αυτές ειδικότερα περιγράφονται – εξατομικεύονται και
αναλύονται στην: ΕΝΟΤΗΤΑ. ΣΤ΄: ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ του Ο.Ε.Υ του Δήμου)
γ) Στον ίδιο Αντιδήμαρχο κο. Δήμο Θ. Δημούδη μεταβιβάζω επίσης «Κατά τόπο»:
τις παρακάτω αρμοδιότητες που αφορούν στη δημοτική ενότητα ΘΕΣΣΑΛΙΩΤΙΔΑΣ όπως αυτή
προσδιορίζεται και εκτίνεται στα διοικητικά όρια των τοπικών κοινοτήτων: ΝΕΟΥ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΟΥ
– ΣΟΦΙΑΔΑΣ & ΠΕΤΡΙΛΙΩΝ - ΒΑΡΔΑΛΗΣ - ΑΓΡΑΠΙΔΙΑΣ – ΘΑΥΜΑΚΟΥ – ΒΕΛΕΣΙΩΤΩΝ -
ΕΚΚΑΡΑΣ & ΑΝΩ ΑΓΟΡΙΑΝΗΣ και ΓΑΒΡΑΚΙΩΝ.
Την ευθύνη της λειτουργίας των εγκατεστημένων στην ενότητα δημοτικών υπηρεσιών, ήτοι:
1. Γραφείο ΚΕΠ.. 655 ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΘΕΣΣΑΛΙΩΤΙΔΑΣ
2. Γραφείο Συντήρησης Υποδομών
3. Γραφείο Διοικητικών Θεμάτων και Εξυπηρέτησης του Πολίτη
4. Γραφείο Άρδευσης
5. Γραφείο Οικονομικών Θεμάτων
Καθώς επίσης:
· Την ευθύνη έγκαιρης προσέλευσης, παραγωγής έργου και αποχώρησης, του προσωπικού που εργάζεται
στις παραπάνω δημοτικές υπηρεσίες.
· Την υπογραφή,των διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις εγκατεστημένες στην ενότητα,
δημοτικές υπηρεσίες.
· Την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των Πολιτών για θέματα της δημοτικής ενότητας.
· Τη τέλεση πολιτικών γάμων στη δημοτική ενότητα.
· Τη συνεργασία με τους προέδρους και εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των
προβλημάτων τους.
· Τη παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται.
· Τη μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του υπάρχοντος εξοπλισμού.
· Την Εποπτεία και έλεγχο για τη διαφύλαξη των υλικών και περιουσιακών στοιχείων της ενότητας.
· Την ευθύνη λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας και σε συνεργασία με τον καθ’ ύλην
αρμόδιο αντιδήμαρχο με τα μέσα που θα οριστούν από αυτόν, για τα εξής αντικείμενα:
- της συντήρησης και διαχείρισης των συστημάτων ύδρευσης, άρδευσης και αποχέτευσης και των
αντλιοστασίων
- της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας του Δήμου, της αποκομιδής
και διαχείρισης των αποβλήτων
- Της εποπτείας του προσωπικού που θα παρέχει υπηρεσίες στη δημοτική ενότητα στα ανωτέρω
αντικείμενα.
4.- Στον Αντιδήμαρχο κ. Σπυρίδωνα Στ.Ματσαδέ, « καθ’ ύλην » :
α) Τις αρμοδιότητες στους τομείς Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού που
αφορούν: Κοινωνική Πολιτική και Ισότητα των Φύλων - Προστασία και Προαγωγή της
Δημόσιας Υγείας (όπως αυτές ειδικότερα περιγράφονται – εξατομικεύονται και αναλύονται στην:
ΕΝΟΤΗΤΑ. Ε’: ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ,ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ του Ο.Ε.Υ)

β) Στον Αντιδήμαρχο Σπυρίδωνα Στ.Ματσαδέ,  «Κατά τόπο»:
τις παρακάτω αρμοδιότητες που αφορούν στη δημοτική ενότητα ΞΥΝΙΑΔΟΣ όπως αυτή
προσδιορίζεται και εκτίνεται στα διοικητικά όρια των τοπικών κοινοτήτων: ΟΜΒΡΙΑΚΗΣ &
ΜΕΤΑΛΛΕΙΩΝ – ΠΑΝΑΓΙΑΣ – ΜΑΚΡΥΡΡΑΧΗΣ & ΛΟΥΤΡΩΝ ΚΑΙΤΣΗΣ – ΠΕΡΙΒΟΛΙΟΥ – ΑΓΙΟΥ
ΣΤΕΦΑΝΟΥ – ΚΟΡΟΜΗΛΕΑΣ – ΞΥΝΙΑΔΟΣ και ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ.
Την ευθύνη λειτουργίας των εγκατεστημένων στην ενότητα δημοτικών υπηρεσιών, ήτοι:
1. Γραφείο ΚΕΠ..614 ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΞΥΝΙΑΔΟΣ
2. Γραφείο Συντήρησης Υποδομών
3. Γραφείο Διοικητικών Θεμάτων και Εξυπηρέτησης του Πολίτη
Καθώς επίσης:
· Την ευθύνη έγκαιρης προσέλευσης, παραγωγής έργου και αποχώρησης, του προσωπικού που εργάζεται
στις παραπάνω δημοτικές υπηρεσίες.
· Την υπογραφή,των διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις εγκατεστημένες στην ενότητα,
δημοτικές υπηρεσίες.
· Την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των Πολιτών για θέματα της δημοτικής ενότητας.
· Τη τέλεση πολιτικών γάμων στη δημοτική ενότητα.
· Τη συνεργασία με τους προέδρους και εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των
προβλημάτων τους.
· Τη παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται.
· Τη μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του υπάρχοντος εξοπλισμού.
· Την Εποπτεία και έλεγχο για τη διαφύλαξη των υλικών και περιουσιακών στοιχείων της ενότητας.
· Την ευθύνη λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας και σε συνεργασία με τον καθ’ ύλην
αρμόδιο αντιδήμαρχο με τα μέσα που θα οριστούν από αυτόν, για τα εξής αντικείμενα:
- της συντήρησης και διαχείρισης των συστημάτων ύδρευσης, άρδευσης και αποχέτευσης και των
αντλιοστασίων
- της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας του Δήμου, της αποκομιδής
και διαχείρισης των αποβλήτων
- Της εποπτείας του προσωπικού που θα παρέχει υπηρεσίες στη δημοτική ενότητα στα ανωτέρω
αντικείμενα.

5. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος Αντιδημάρχου τις αρμοδιότητές του ασκεί ο
Δήμαρχος.

6. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντα του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος
κος.Γεώργιος Γκούβας, που αναπληρώνει το Δήμαρχο, και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα
καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κο.Κων/νο Γραμματίκα

7. Τις κατά τόπον αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κου Γεωργίου Γκούβα που απουσιάζει ή
κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κος.Κων/νος Γραμματίκας, ενώ τις κατά τόπον αρμοδιότητες του
Αντιδημάρχου κου.Σπυρίδωνα Ματσαδέ που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κος
Δήμος Δημούδης και αντίστροφα.

1 σχόλιο:

  1. αλλαξε ο μανωλιός κι εβαλε τα ρούχα του αλλιώς...
    Σιγά μη περιμένουμε χαϊρια... ουστ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΟ ΜΕ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ