Social Icons

.

Δευτέρα 5 Ιουλίου 2010

Γυναικείες ατάκες που άλλαξαν τη ροή της ιστορίας!


*  "Μωρό μου, να σου καθαρίσω ένα μηλαράκι;"  Εύα.
*  "Και μη τολμήσεις να γυρίσεις αν δεν μου βρεις την ενυδατική κρέμα που σου έγραψα στον πάπυρο!"  Πηνελόπη.
*  "Αν πεινάσεις, έχει φαγητό στο φούρνο. Εγώ και τα παιδιά θα αργήσουμε.."  Μήδεια.
*  "Άντε τελείωνε! Πλύνε τα χέρια σου και έλα να φας πριν κρυώσει το
φαγητό!" Η μητέρα του Πιλάτου.
*  "Μωρό μου, είδα έναν υπέροχο χιτώνα. Μόνον τριάντα αργύρια ..." Η γυναίκα του Ιούδα.
*  "Τζουτζούκο μου αυτά τα σαπουνάκια Μασσαλίας μου ξεραίνουν το δέρμα και δεν κάνουν αφρό..."  Εύα Μπράουν.
*  "Αγάπη, σήμερα λέω να πάρουμε το κάμπριο.." Τζάκι Κένεντι.
*  "Εδώ μέσα γίνονται Σόδομα και Γόμορα.." Σαπφώ Νοταρά.
*  "Αγάπη μου, μήπως να ανακοινώσουμε τη νέα σχέση μας με δελτίο τύπου;" Ελένη Μενεγάκη.
*  "Λες να κάνουμε κι εμείς καμιά συνένωση τώρα με τον Καλλικράτη;" Τζούλια Αλεξανδράτου στη Μαριάννα Ντούβλη.
πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΟ ΜΕ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ