Social Icons

.

Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010

Αγαπημένη διαφήμιση της χρονιάς


Σεμεγάλο πρωταγωνιστή των Ermis Awards 2010, της ετήσιας διοργάνωσης της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας (ΕΔΕΕ), αναδείχθηκε η COSMOTE, αποσπώντας 34 βραβεία, περισσότερα από κάθε άλλο διαφημιζόμενο.
Οι καμπάνιες που αγαπήθηκαν από το ευρύ κοινό γιατί κατάφεραν να δουν τον κόσμο μέσα από μάτια των «φαντάρων» του «Σήμα Καμπάνα», των «γιαγιάδων» της καμπάνιας για τα Προγράμματα Συμβολαίου «COSMOTE Απεριόριστα» και όλων των εκατομμυρίων πελατών του Ομίλου, αναγνωρίστηκαν από τη διαφημιστική αγορά για τη δημιουργικότητα και την πρωτοτυπία τους.
H διαφήμιση που αποτέλεσε ίσως το σλόγκαν της χρονιάς, το γνωστό σε όλους «Σήμα Καμπάνα», κέρδισε το πρώτο στην ιστορία της διοργάνωσης Βραβείο Κοινού, καθώς μέσω ανοιχτής online ψηφοφορίας αναδείχτηκε «Αγαπημένη διαφήμιση της χρονιάς».
Επιπλέον, η COSMOTE, μέσω των συνεργατών της Bold Ogilvy, OgilvyOne, Mindshare, Asset, K2Design και Proximity, κέρδισε άλλα 29 βραβεία (14 χρυσά, 9 αργυρά, 6 χάλκινα), ενώ 4 (1 χρυσό και 3 αργυρά) κέρδισε η ΓΕΡΜΑΝΟΣ. Το «Σήμα Καμπάνα», πέρα από την αναγνώριση του κοινού, απέσπασε άλλα 9 βραβεία, 6 χρυσά, 2 αργυρά και 1 χάλκινο. Τέλος, οι «γιαγιάδες» της COSMOTE συνέβαλαν στα «στατίστικς» της εταιρείας με 3 βραβεία, 2 Ermis Gold και 1 Ermis Bronze.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΟ ΜΕ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ