Social Icons

.

Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011

O 3ος Παγκόσμιος Πόλεμος θα γίνει για μια τηγανιτή πατάτα



Οι δύο πιο μεγαλύτερες αλυσίδες fast food στον κόσμο τον ξεκίνησαν ήδη.
Αφορμή μια διαφήμιση (slideshow 2) που μεταδιδόταν μέχρι πρόσφατα στη γερμανική τηλεόραση. Σύμφωνα με αυτή, ο μόνος τρόπος για να απολαύσεις ένα γεύμα από τα McDonalds χωρίς να φοβάσαι ότι θα σ' το κλέψουν οι συμμαθητές σου, είναι να το βάλεις σε μια σακούλα Burger King.
Αμέσως μόλις ο Βασιλιάς του Μπέργκερ είδε τη διαφήμιση, απαίτησε την απόσυρσή της με το αιτιολογικό ότι «παραβιάζει τους κανόνες της συγκριτικής διαφήμισης υποβιβάζοντας το brand Burger King». Το οποίο, σε ελεύθερη απόδοση, μεταφράζεται ως εξής: «Η διαφήμισή σας είναι πανέξυπνη, αλλά επειδή εμείς δεν μπορούμε να σκεφτούμε κάτι καλύτερο για να την αντικρούσουμε, πάρτε την από τα μάτια μας».
Με αυτόν τον τρόπο, ωστόσο, η Burger King κατάφερε να δημιουργήσει ακόμη μεγαλύτερο σάλο (και διαφήμιση) υπέρ των ανταγωνιστών της. Το φαινόμενο αυτό ονομάζεται Streisand effect. Με τον όρο αυτόν περιγράφεται το φαινόμενο όπου, στην προσπάθεια κάποιου να αποφύγει τη δημοσιοποίηση ενός γεγονότος, του δίνει πολύ μεγαλύτερη διάσταση από αυτή που θα είχε κανονικά. Ο όρος γεννήθηκε το 2003 όταν η ηθοποιός Μπάρμπαρα Στρέιζαντ, προσπαθώντας να αποτρέψει τη δημοσιοποίηση φωτογραφιών της κατοικίας της, πέτυχε το εντελώς αντίθετο.
Μήπως πρέπει να εφαρμόσουμε κάτι αντίστοιχο και στις διαφημίσεις για την υγιεινή διατροφή;
 www.kamarinia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΟ ΜΕ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ